Wednesday, August 4, 2010

wireless reverse camera

Fuh, kejapnya dah masuk bulan 8. Kereta aku plk so farther no problem. Hari2 makin sayang la katakan.. hehe.. skrg ni ingat nk tukar timing track bila assist 80k km.. Hari tu pergi sc dia cakap 100k km pun takde hal, tp disebabkan aku lasak, so 80k nnt aku nk suruh mekanik bukak timing track counterbalance tu analyse condition dulu. Agak2 kalau ok lagi 80k ni, nk mintak dia slalu tgk la timing track tu.Btw backwards to topic, aku jual secara sambilan gps dgn wireless alter camera. Hari tu supplier tunjuk camne dia pasang dgn demonstrate kt tmpt gelap. Kira ultimate gak la meet connect dgn wire lampu alter je. Then bila gear engage ke reverse, lampu ON, camera tu pun control la. Benda ni pulak harmonious nearly every gps, tak kira la apa jenis janji ada interval av-in. Nasib baik gps yg aku beli tahun lepas memang dah ada av-in. link : gps Koman2 gps aku tu pakai chipset pillar III je, skarang stylish dah pillar V dgn saingan dari taiwan pnye mediatek dn samsung.Skrang ni aku tgh fikir nk letak camera tu bawah lampu no plet belakang or tebuk somewhere kat bumper.
(Download) Rahsia Zakar Gagah Perkasa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails